Re: pl.comp.sys.archiwizacja, (bylo: pl.comp.pecet.nagrywarki)

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 00:54:17 MET DST

> pierwotnie wlasnie dla posiadaczy nagrywarek CDR i RW miala byc
przeznaczona nowa grupa ale ktos zdaje sie wymusil rozszerzenie
> tematyki do ogólnie pojetej archiwizacji - wg mnie bez sensu. Wystarczy
spojrzec ile jest na pl.comp.pecet postow dotyczacych
> problematyki CDR/RW a ile tasiemek i magnetooptyków....

Dokladnie. 95% to wylacznie CD-R i CD-RW.
Pod przyszla grupe mozna by takze podlaczyc DVD-R i/lub DVD-RAM, bo
zaczynaja juz byc dostepne i mysle ze w ciagu roku beda dostepne dla
przecietnego uzytkownika.

> To miala byc grupa ktora odciazyla by peceta od zalewu pytan o najlepsza
> nagrywarke,

Pytanie takie jest z gruntu glupie, bo wiadomo ze Plaextor i Teac :))

> kontroler pod CDR SCSI, nosnik CD/RW, program, itp. a nie grupa na ktorej
ma sie mowic o archiwizacji na
> stramerach.

IMO tasiemki i inne zdecydowanie bardziej profesjonalen rozwiazania mozna
poruszac np. na grupach bezposrednio zawiazanych z np. danym OSem -
pcol, p.c.o.winnt czy p.c.sys.sun.admin. To margines.

> Jestem za pl.comp.pecet.nagrywarki lub pl.comp.nagrywarki

Ja za pl.comp.pecet.nagrywarki, same .nagrywarki bylyby za wysoko IMO.

--
Aktualnie moimi ulubionymi piosenkami sa:
Summoning "Where Hope And Daylight Die" i  "A Distant Flame Before The Sun".