Re: Dysk > 2 GB

Autor: Przemysław Sołtysiak (chlop_at_promail.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 00:55:45 MET DST

Czesc wszystkim!
Twoj bios nie rozpoznaje poprawnie dysku sproboj uzyc autodetekcji w setupie
biosu po uzyciu tego bedziesz mial przypisane wartosci na stale (user)
Jezeli chcesz uaktualnic bios plyty glownej ktorej nie mozesz zidentyfikoac
to powinien byc na niej nadruk numer ID plyty wedlug ktorego szukasz nowego
biosu albo uzyj programiku "ctbios" ktory wyciaga troche informacji z plyty
glownej jest na stronie http://www.kki.net.pl/~zmechu/help/bios.htm