teac r56/600 + teac 532S - kilka pytan i problemow

Autor: Bartek Osiński (bartek_at_vc.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 21:45:45 MET DST

witam
dzis do mojego teac`a x6/24 SCSI dokupilem cdrom teac x32 SCSI OEM
kontroler to tekram dc315U
na poczatku mialem problemy z nagrywaniem on the fly (nero 4.0.8.3 win98 i
win2k)
wiec zaczalem zmieniac konfiguracje i teraz mam tak:
na pierwszym kablu cdrom (terminator off, wedlug opisu z tylu)
na ostatnim kablu spawarka (terminator podobno standardowo on, wiec nie
ruszalem)
na cdromie mialem zalozona zworke na pozycji (PRWST - czy cos takiego, opcja
nazywa sie partity). czy powinna byc ta zworka czy nie ? (wyjalem ja, zeby
wylaczyc terminacje ). oczywiscie sa poustawiane inne ID dla kazdego napedu
prosze o wskazowki jak to poustawiac (glownie to partity), zeby nie bylo
problemow

dlaczego podczas symulacji pokazuje mi cos takiego "Invalid field in
parameter" ? czasami symulacja przebiego OK a czasami sie wali
(przed chwilka wywalil mi error przy 100% symulacji)
nagrywarka sprawna na 99% (wczoraj jeszcze nagrywalem kilka plyt, poza tym
ma dopiero kilka miesiecy i niezby duzy przebieg (ok.110 cdr`ow)
nie mialem problemow z on the fly przy asusie x40 ATAPI

i jeszcze kilka pytan odnoscie cdrom`a

czasami przy zgrywaniu plyty do image`a nero wywwala, ze "CD is not
copyrighted"
po wyjeciu i wlozeniu plyty juz robi image. dlaczego ?
predkosc zgrywania audio jest zalosna
wzialem porysowana plytke i sciagal x5 a nagrywarka x11
mam firmware 1.0A, chcialem zrobic upgread do 3.0A, ale wywalil mi error
podczas flaszowania (i tak sie ciesze, ze naped nie padl). bledu z mojej
strony nie
bylo, po robilem to wczesniej w nagrywarce i poszlo OK.
prosze o jakies wskazowki. TIA

--
pzdr.Bartek Osiński
bartek_at_vc.pl    UIN:18115526