Re: Ma już ktoś nowego BeOS-a

Autor: Krzysztof Mazurek (kmazurek_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 22:34:08 MET DST

Jest b. fajny - instaluje sie pod dowolna Winda 9x/nt/2000.
Startuje sie roznie z win9x - zamyka windows, - wywala dosa z pamieci i sam
sie laduje, pod nt/2000 odpalasz go z dyskietki.

Cały system zajmuje jakies 500 MB na HDD. Pod winda - To jeden plik - po
odpaleniu BeOS jest to jego 'partycja'.
Mozna z niej formatowac sobie partycje i zainstalowafc go osobno - wtedy
doklada BeOS bootloadera.

Wyglada fajnie - jest przystepniejszy od Linuxa - ładniej wyglada. Laduje
sie ok 20 sekund!
U mnie rozpoznal i urzywal SB Live i nVidia Vanta.
Posiada wbudowany DialUp Networking.

Na razie ma dosyc kiepskie przegladarki WWW (Netpositive - abudowana
przeglaraka - do sciagniecia Opera i jakas alpha nowej netszkapy).

Jesli macie jeszcze jakies pytania - to na priva.

Krzysztof
kmazurek_at_waw.pdi.net