Re: teac r56/600 + teac 532S - kilka pytan i problemow

Autor: Michał Matuszczyk (mikemat_at_polbox.co)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 14:05:49 MET DST

czesc

wejdz na:

www.gal.prv.pl

zmien scsi Tekram na Adaptec-a, tez mialem troche problemow z tekramem, w
koncu udalo mi sie wszystko pustawiac, ale dla pewnosci zmienilem sterownik
i hula wszystko super,

Teac ma blokade zrzucania audio max 4,5 ; 5x

na w/w stronie jest sposob jak ja zdjac i cieszyc sie zrzucaniem 30x, do
nagrywania powyzej 4x tez musi ja zdjac

jak fleszujesz nie moze byc plytki w cd, byc moze masz zle ustawione
terminatory, jak ja mam nie pamietam bo pisze z kompa w ktorym nie mam
nagrywarki, jesli chcesz to podesle Ci info w piatek, kontakt na priva

a tak w ogole to uzywaj najnowszego Disc Juglera (2.0) - jest na gal-u

--
--------
Pozdrowienia