Re: Asus P3C-2000 - klopoty?

Autor: TheMark (markov_at_jahoopa.com)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 11:21:08 MET DST

uruchomieniem komputerow zlozonych na kregoslupie Asus P3C-2000. Byc

Ja mam te plyte i wlasnie zastanawiam sie, czy moje problemy z SB Live to
moze byc jej wina? W ogole nie dziala w DOS-ie. Zmienialem juz wszystko -
IRQ, DMA, adresy... W BIOS-ie zarezerwowalem uzywane IRQ i DMA. Drivery SB
Live laduja sie OK, konfiguracja jest ustawiona... ale nic nie wykrywa SB
albo nie odtwarza dzwieku. Np. Duke zawsze informuje "no SB on selected
port", a przy probie grania muzyki przez General Midi jest cisza...