Re: Zaczalem sie sklaniac ku AMD...

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 16:19:32 MET DST

Bartłomiej Kosik (B.K.) napisał(a) w wiadomości: ...
>...a konkretnie Athlonowi...

I baaaaardzo dobrze!!!!!

Co mnie moze zaskoczyc?

Ze jest lepszy niz myslales? ;-) no moze ttroche maly wybor plyt

Czy naprawde to dobry

>wybor? Bo to moze byc moj pierwszy AMD od czasow 486, czego nie zapomne do
>konca zycia ;-)) a nie sa to wspomnienia mile...

eee wszystkie moje procki (poza 286 czyli 386, 486, k5, k6-2) to amd, jakos
nie mialem problemow

>Jaka plyta bedzie do tego najlepsza? Chodzi mi o cos naprawde dobrego i
>stabilnego.

Koniecznie na Irongate...

Chce tego uzyc po czesci jako playerka DVD, czy taka 650-700 da
>rade bez wspomagania sprzetowego, czy jednak lepiej Intel?

Bez dekodera to da rade juz moja 300 etka ;-))

 Mam czas do konca
>nastepnego tygodnia, chcialbym poznac jak najwiecej opinii.
>
>Na razie wiem ze obudowa to Enlight ;-)) ale to troche malo... Jaka karte
na
>GeForce warto kupic (wyjsice TV konieczne). Na razie na 80% zdecydowany
>jestem na ELSE...

No fakt GF to najlepsza rzecz na rynku.... ale jakos nie moge sie przekonac
(uraz do nViDIA, szanuje firme ale w zyciu nic nie kupie z tej stajni, zebym
mial juz nawet na Savage I (bosze) pracowac......