Odp: Zaczalem sie sklaniac ku AMD...

Autor: Aga Stawska (skaska_at_poczta.fm)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 01:02:33 MET DST

Użytkownik Bartłomiej Kosik napisal:
> ...a konkretnie Athlonowi... Co mnie moze zaskoczyc? Czy naprawde to dobry
> wybor? Bo to moze byc moj pierwszy AMD od czasow 486, czego nie zapomne do
> konca zycia ;-)) a nie sa to wspomnienia mile...
>
> Jaka plyta bedzie do tego najlepsza? Chodzi mi o cos naprawde dobrego i
> stabilnego. Chce tego uzyc po czesci jako playerka DVD, czy taka 650-700
da
> rade bez wspomagania sprzetowego, czy jednak lepiej Intel? Mam czas do
konca
> nastepnego tygodnia, chcialbym poznac jak najwiecej opinii.

Z mojego punktu widzenia bardzo dobry wybor. Mam nastepujaca konfiguracje:
Plyta glowna - MicroStar MS 6195 (Irongate)
Procesor - AMD Athlon 650
Pamiec - 128 MB DIMM
Twardy 1 - Quantum 6,4 Fireball - stary ale jary
Grafika - Asus V3400 TNT TV - nie narzekam
Muzyka - Sound Blaster Live! 1024
CD - Samsung 24X - ciagle dziala (od 2 lat)
DVD - Pioneer 104S

i naprawde nie mozna narzekac na jego wydajnosc. DVD smiga az milo (Power
DVD 2.55). Polecam AMD-eki (to juz kolejny w moich rekach.

Pozdrowka ;o))'

Aga '$kala' Stawska