Zaczalem sie sklaniac ku AMD...

Autor: Bartłomiej Kosik \(B.K.\) (bartbk_at_box43.gnet666.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 15:11:12 MET DST

...a konkretnie Athlonowi... Co mnie moze zaskoczyc? Czy naprawde to dobry
wybor? Bo to moze byc moj pierwszy AMD od czasow 486, czego nie zapomne do
konca zycia ;-)) a nie sa to wspomnienia mile...

Jaka plyta bedzie do tego najlepsza? Chodzi mi o cos naprawde dobrego i
stabilnego. Chce tego uzyc po czesci jako playerka DVD, czy taka 650-700 da
rade bez wspomagania sprzetowego, czy jednak lepiej Intel? Mam czas do konca
nastepnego tygodnia, chcialbym poznac jak najwiecej opinii.

Na razie wiem ze obudowa to Enlight ;-)) ale to troche malo... Jaka karte na
GeForce warto kupic (wyjsice TV konieczne). Na razie na 80% zdecydowany
jestem na ELSE...

Bart|omiej Kosik
UIN# 24560540
remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu