Re: Jeszcze, co do płyt Via

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 09:55:06 MET DST

On Thu, 30 Mar 2000 14:22:42 GMT, circulus_at_spamhater.polbox.com
(Circulus Vitiosus ) wrote:

>(/duzy ciach/ do tego miejsca z grubsza przyznaje Ci racje)

>Jakich uzywales pamieci ? Gdzie moge takie dostac?

Toshiby 7ns i MT'eki 8 ns. A porzadne pamieci mozesz dostac np. w TCH

>Pierwsza i dlugo jedyna (AFAIR) plyta na BX tez byl Asus
>To juz ponad 2 lata..

Kiepsko pamietasz. Pierwszy byl intel a mniej wiecej rownoczesnie z
Asus'em pojawilo sie pare innych plyt na BX'ie (AFAIR AOpen)

>Poddaje sie...

Ciesze sie :))

>Nie smiej sie prosze ...

Obiecuje :))

> mam Rive 128. Chwilowo nie gram.
>Ale mocy procesora potrzebuje jak najwiecej (zrzucenie DVD do DivX AVI
>na Cel366_at_550 zajmuje mi 30 godz, dlatego chcialbym Cumine'a 550_at_825)

Nie licz na to ze bedzie wiele szybciej ...

>Obecne gry nie uzywaja teksturowania AGP bo gdyby uzywaly to nie
>kupiliby ich wlasciciele 3dfx-ow. Stad na razie male roznice w
>testach.

AGP jest wielokrotnie wolniejsze od pamieci lokalnej wiec jego
wykorzystanie nie ma wiekszego sensu

>Nawet DDR-y ?

Bez zadnej roznicy. Zreszta nie widze powodu dla ktorego rodzaj
pamieci mialby cos zmienic

> To czemu ludzie maja tyle problemow ? Albo miales bardzo
>duze szczescie albo inni cos robia zle.

Maja problemy na BX'ie czy na VIA? Prawdopodobnie problem nie lezy w
karcie graficznej tylko w pamieciach/procesorze

>G400 przy zbyt wysokim taktowaniu AGP jest przelaczany automatycznie w
>tryb AGP 1X, stad jego stabilnosc

OK - mialem sie nie smiac :)) W kartach Matrox'a pierwsze co zmieniam
to wymuszenie AGP x2 :))

>V3 nie jest AGP

Ale ma zlacze AGP - to wystarczy

>Sa bardzo podobne (ten sam South Bridge). Chodzilo mi o to, ze
>posiadacze Intela maja jakis wybor (BX, VIA, i820), a do Athlona tylko
>KX 133 (AMD nie robi juz Irongate'ow)

ALe plyt na AMD 750 na rynku jest mnostwo - u nas zdecydowanie wiecej
niz KX 133

Pozdrowienia

VIndex