Re: Jeszcze, co do p造t Via

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 16:22:42 MET DST

On Wed, 29 Mar 2000 14:39:33 +0200, Vindex <vindex_at_post.pl> wrote:

(/duzy ciach/ do tego miejsca z grubsza przyznaje Ci racje)

>Kazda z tych plyt (P2BF, P3BF, BF6, BE62, BXMaster) chodzila stabilnie
>przy 150 MHz

Jakich uzywales pamieci ? Gdzie moge takie dostac?

>To zatrwazajaco duzy wybor :))

Pierwsza i dlugo jedyna (AFAIR) plyta na BX tez byl Asus
To juz ponad 2 lata..

>Ile ich sprawdzales? I pod iloma OS'ami?

Poddaje sie...

>Eee nie rozsmieszaj mnie :)) Przelacz sobie swoja karte na AGP x1 i
>porownaj wyniki _w_programach_ z AGP x2 (i nie mowie tu o testach
>syntetycznych)

Nie smiej sie prosze ... mam Rive 128. Chwilowo nie gram.
Ale mocy procesora potrzebuje jak najwiecej (zrzucenie DVD do DivX AVI
na Cel366_at_550 zajmuje mi 30 godz, dlatego chcialbym Cumine'a 550_at_825)

Obecne gry nie uzywaja teksturowania AGP bo gdyby uzywaly to nie
kupiliby ich wlasciciele 3dfx-ow. Stad na razie male roznice w
testach.

>FYI - _kazdy_ Geforce ktorego
>mialem w rekach (Asus, Creative, Elsa) bez najmniejszych problemow
>chodzil przy 100 MHz na AGP bez wylaczenia _czegokolwiek_.

Nawet DDR-y ? To czemu ludzie maja tyle problemow ? Albo miales bardzo
duze szczescie albo inni cos robia zle.

>To samo

G400 przy zbyt wysokim taktowaniu AGP jest przelaczany automatycznie w
tryb AGP 1X, stad jego stabilnosc

> i wielu V3

V3 nie jest AGP

>Tu nie bylo mowy o KX 133 tylko 133A.

Sa bardzo podobne (ten sam South Bridge). Chodzilo mi o to, ze
posiadacze Intela maja jakis wybor (BX, VIA, i820), a do Athlona tylko
KX 133 (AMD nie robi juz Irongate'ow)

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)
"Amicus Plato, sed magna amica veritas"
---usun spamhater w adresie z naglowka---