Re: CD-ROM: co jeśli nie TEAC?

Autor: Mike (grabczyk_at_delta.sggw.waw.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 10:11:04 MET DST

Użytkownik Genic <grzes_n_at_hogart.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:yhpE4.12640$a01.278448_at_news.tpnet.pl...

> Sten <sten_at_tsk.pl> wrote in message

> Ja mam w domu Toshiba 40x, a w pracy Asus 50x.
> Oba napędy są bardzo szybkie i bardzo głośne.
> Wydaje mi się, że Toshiba zdecydowanie szybciej pokazuje zawartość płytki,
> tzn. Asus jakoś długo się miota zanim pożądnie się rozkręci.
> Uwaga 1:
> Te napisy na przodzie Asusa są strasznie obciachowe.
> Uwaga 2:
> W starym kompie, którego niedawno się pozbyłem, przez 5 lat (!!!) używałem
> NECa 4x. Czytał wszystko i nigdy się nie zepsuł, a teraz wielu ludzi
pisze,
> [...]
No cóż maoja historia jeśli idzie o CD była taka, że maiałem starego kompa a
wnim BTC24x i jakieś 2 lata temu szarpnąłem się i kupiłem ASUSA 34x. Rok
temu zmieniłem kompa i dałem się namówić na TEAC'a 32 (oznaczenia dokładnie
nie pamiętam, ale to chyba 532E) jako że strasznie mi go zachwalano. Po
przyniesieniu kompa do domku stwierdziłem, że nowy nabytek acz naprawdę
elegancki ładny i bardzo cichy jest dość opieszały i wcale nie super pewny
jeśli chodzi o czytanie zgrywanek tudzież płyt którym nieszczęście się
stało. Nie wspominam o marnym zrzucaniu audio do wave'ów. Cóż przekręciłem
tam mojego asusa, który choć głośno czyta wszystko i z cd zrzuca z
prędkością nieraz znacznie przekraczającą 10x :-))) Polecam. W pracy mam do
czynienia z również mocno zachwalaną Toschibą (32x), ale jest to jeden z
najbardziej badziewnych CDków jaki mi się trafił (cóż może taki kiepski
egzemplarz). Mógłbym pisać jeszcze długo na temat różnych doświadczeń, ale
nie będę przynudzać

Pozdro
Mike