Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Sun 26 Mar 2000 - 00:08:02 MET

On Sat, 25 Mar 2000 18:53:41 +0100, "Joustin" <joustin_at_geocities.com>
wrote:

>Wiem... dlatego zostawilem ten jeden procent :-)

Powiedzmy ze troche wiecej :))

>Sam juz sie potknalem o pare... ale wciaz .. jest to tylko ulamek.

Owszem - inaczej nie mialoby to sensu

>No tutaj znowu Ty przesadzasz :) Z maxem problem znam.. chociaz 3-jka juz
>sie normalnie instaluje (i 1nka chyba tez wchodzi)

To jest rzeczywiscie swietny powod zeby doplacac x $ za upgrade ...

>A czy ja pisze ze nie ? :-)
>Jasne ze sie rozni... w pewnym stopniu nawet bardzo. Jak by sie nie roznila
>to by nie bylo 2000 tylko NT4.5, albo chociaz NT5 (jako oficjalna handlowa
>nazwa)

Eee - no nie przesadzajmy :)) Nazwa handlowa nie ma tu zadnego
znaczenia :)) A w2k samo sie przedstawia jako NT5 ...

>Oj duuuzo stabilniejszy!! A przesada jest tutaj srodkiem wyrazu! Na prawde
>winda 9x po paru miesiacach uzywania nadaje sie do reinstalacji ... a tego
>mozesz meczyc dlugo :)

Obys sie nie zdziwil :)) Dla mnie jedyna roznica sprowadza sie do inej
gospodarki zasobami i porzadnej ochrony pamieci. Ja na stabilnosc w9x
nie narzekalem

> [...]
>Winda 2000 Professional 5.00.2195
>komp: C300_at_450, P2B-S, 256SDRAM, TNT (det 5.00.2195.0381).
>
>Nie wiem co moze byc jeszcze nie tak... winda od pierwszej instalacji juz
>plula sie i nie chciala przyjmowac zadnej giery. Dajcie jakies tytuly to ja
>sprobuje zainstalowac i powiem Wam jakie bledy wywala podczas
>instalacji/uruchomienia :\
>osttatnio probowalem m.in: Massiah Demo, Revolt, BZ2, Half-Life (przy okazji
>probowania Opposing Force --- uruchomilo sie co prawda, ale musialem 2x
>startowac gre, poniewaz "biala plama" zaslaniala 3/4 ekranu. Predkosc nie

Z tego wszystkiego sprawdzalem Revilt - chodzil bez problemu. Podobnie
jak Q3, UT, Kingpin, Expandable i wiele innych. A ze chodza troche
wolniej niz pod w9x ...

>A jednak! :)))

Jakies wyniki testow? :))

>patrz: wyzej... od pewnego progu (powiedzmy 400MHz, 128MB RAM)
>konfiguracyjnego to zgadza sie w 100% .... oczywiste ze na 233 zaden
>soft-dekoder nie bedzie hasal za szybko :)

Ja raczej niespecjalnie zauwazylem lepsze dzialanie softdekoderow -
obciazenie procesora jest identyczne. Z mpg'ami podobnie

>Nie wnikajmy w szczegoly :-) Kto mial choc troche zabawy z partycjami wie co
>wtedy zrobic :)
>Zreszta w2k ma fajny recovery system na krazku instalacyjnym.... odtwarza
>boot-sektor i przywraca menu :)

Sproboj :)))

>zdrowko...
> Joustin