Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Joustin (joustin_at_geocities.com)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 18:53:41 MET

> Obys sie przykro nie zdziwil ... Programow nie dzialajacych pod W2k
> nie jest tak wiele ale jednak sa - i nieraz nie maja swoich
> odpowiednikow. A nie wszystkie programy pod NT chodza pod W2k
Wiem... dlatego zostawilem ten jeden procent :-)
Sam juz sie potknalem o pare... ale wciaz .. jest to tylko ulamek.

> Albo dowolny program sprawdzajacy wersje SP ... Sproboj np.
> zainstalowac 3DSMax'a 2.0 ... Znajomego szlag trafil jak zobaczyl
> napis "program wymaga Windows 95 lub NT" ...
No tutaj znowu Ty przesadzasz :) Z maxem problem znam.. chociaz 3-jka juz
sie normalnie instaluje (i 1nka chyba tez wchodzi)

> W2k tez sie rozni od NT.
A czy ja pisze ze nie ? :-)
Jasne ze sie rozni... w pewnym stopniu nawet bardzo. Jak by sie nie roznila
to by nie bylo 2000 tylko NT4.5, albo chociaz NT5 (jako oficjalna handlowa
nazwa)

> Przesadzasz. Chociaz W2k jest rzeczywiscie duzo stabilniejszy od w9x

Oj duuuzo stabilniejszy!! A przesada jest tutaj srodkiem wyrazu! Na prawde
winda 9x po paru miesiacach uzywania nadaje sie do reinstalacji ... a tego
mozesz meczyc dlugo :)

> Chyba odwrotnie ... Wiekszosc gier jednak dziala - zwlaszcza nowszych

> Nie sadze - uzywam tych samych driver'ow z GeForce'em
No wlasnie tutaj sa problemy... moze uda sie w toku rozmowi mnie jakos pomoc
:\
Winda 2000 Professional 5.00.2195
komp: C300_at_450, P2B-S, 256SDRAM, TNT (det 5.00.2195.0381).

Nie wiem co moze byc jeszcze nie tak... winda od pierwszej instalacji juz
plula sie i nie chciala przyjmowac zadnej giery. Dajcie jakies tytuly to ja
sprobuje zainstalowac i powiem Wam jakie bledy wywala podczas
instalacji/uruchomienia :\
osttatnio probowalem m.in: Massiah Demo, Revolt, BZ2, Half-Life (przy okazji
probowania Opposing Force --- uruchomilo sie co prawda, ale musialem 2x
startowac gre, poniewaz "biala plama" zaslaniala 3/4 ekranu. Predkosc nie
byla najlepsza)

[ciach]

> To wina konfiguracji w2k - u mnie chodzi zdecydowana wiekszosc gier
> ktore mam

j.w :)

> To jest conajmniej dziwne :))

A jednak! :)))

> To juz zalezy od tego jaki masz sprzet ...

patrz: wyzej... od pewnego progu (powiedzmy 400MHz, 128MB RAM)
konfiguracyjnego to zgadza sie w 100% .... oczywiste ze na 233 zaden
soft-dekoder nie bedzie hasal za szybko :)

> Do czasu reinstalacji w98 :))
Nie wnikajmy w szczegoly :-) Kto mial choc troche zabawy z partycjami wie co
wtedy zrobic :)
Zreszta w2k ma fajny recovery system na krazku instalacyjnym.... odtwarza
boot-sektor i przywraca menu :)

> Pozdrowienia
>
> Vindex

zdrowko...