Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Sun 26 Mar 2000 - 00:08:01 MET

On Sat, 25 Mar 2000 02:13:35 +0100, "Piotr Pastuszka"
<starosta_at_mikrus.pw.edu.pl> wrote:

>jasne, to jest Twoja opinia i z nia nie bede juz polemizowal,
>bo ja sadze inaczej, mnie sie z wersji na wersje podoba bardziej i
>dostrzegam znaczace roznice miedzy kazda z nich i

Chodzi Ci o grywalnosc czy engine? Bo te dwie rzeczy trzeba rozdzielic

>a ja rozumiem ze przestaja ale wciaz jest ich duzo,
>niektorzy chcieliby gry po swojemu, ja wole sie dopasowac do
>standardu opisanego przez programiste gry niz do kazdego kolejnego moda
>ktorego ktos stworzyl komu nie spodobala sie standardowa gra,

To nie chodzi o dostosowanie - po prostu niektorym Quake'i sie coraz
mniej podobaja ...

>Pamietaj ze ludzie ktorych znasz dorastaja, dojrzewaja patrza na inne
>sprawy

Ci ktorych znam to raczej ten okres maja za soba :)))

>, nowe pokolenia, patrza na inne rzeczy i dlatego np podoba im sie UT
>Mnie UT nie podoba i nie zmienie tego zdania ,

Nie bede Cie zmuszal :))

>Q3 podoba i tez tego nie zmienie .

I bardzo dobrze - czasy czarnego forda T juz minely

>za kilka lat moze juz zadna gra nie bedzie mi sie podobac
>ale dzis jest ich jeszcze b wiele i najdziwniejsze powody moga
>powodowac taka czy inna ocene

A i owszem ...

>PiotrP

Pozdrowienia