Re: JAKA NAGRYWARKA ?

Autor: Jacek (lolok1_at_kki.net.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 23:04:57 MET

Ja mam nagrywarke LG8042B od ponad pol roku, nagrałem sporo plyt (>40) a
zepsuly sie tylko dwie a z samym napędem nie bylo zadnych problemów. Jestem
z tego sprzetu zadowolony chociaz wiem, ze nie jest to YAMAHA ale....

Użytkownik Fello <fello_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:XvIB4.16485$Ob.536279_at_news.tpnet.pl...