JAKA NAGRYWARKA ?

Autor: Fello (fello_at_kki.net.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 11:52:39 MET

Oczytałem się wielu rad i sugestii. Wiem już, że jednymi z lepszych są
Plextor i Teac(i droższe), ale Yamahy i Hp też sobie nieźle radzą. Irytuje
mnie ciągle pytanie IDE czy SCSI. Zależy mi przede wszystkim na pwności, że
płyta się nagra. Czy kupić drogi SCSi (nic SCSI nie mam), czy też tańszy ale
o lepszych parametrach Hp lub Yamahe IDE, czy w tej samej cenie co SCSI i
dobrych parametrach Plextor lub Teac też IDE. Płyt nie będę nagrywał dużo -
ok. 3,4 tygodniowo.
POOMMUUŻŻCCIE - please : )
Nara Fello