Re: JAKA NAGRYWARKA ?

Autor: Abram (abram_at_go2.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 20:46:03 MET

Użytkownik "Jacek" <lolok1_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Ja mam nagrywarke LG8042B od ponad pol roku, nagrałem sporo plyt (>40) ]
hmmm Ty aby nie zartujesz, ze to sporo plyt? Co to jest 40 plyt dla
nagrywarki. Nagraj z 300 i wtedy mozesz wydawac sady. Ja mam RICOHA 7040a,
nagralem na nim ok100 plyt i w zasadzie moglbym powiedziec, ze jest OK
(poza tym, ze na starcie padlo krecenie plyt po nagraniu 2 plyt (sic!)).
Ale taka opinie moze wydam po trzeciej setce. Trzeciej setce CDR
oczywiscie :-D

--
pzdrw
Abram:   abram_at_go2.pl   abram_at_poczta.fm