Re: Re: tel gło¶nomówi±cy zkomputera

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 00:19:52 MET

On Tue, 14 Mar 2000 09:18:42 GMT, "Piotr Krupa"
<pete67_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Mam ten sam problem
>Nigdy nie uda³o mi siê tego dokonaæ
>w opisie jakiego¶ wew modemu w³a¶nie pentagrama omena
>Znalaz³em notkê ¿e potrzebny jest specjalny kabelek ³±cz±cy (wcale nie po
>¶ledziach)
>Zg³upia³em do reszty
>specjalne programiki jak to z boku kto¶
>napisa³, nie chcê mi siê wierzyæ...
>CZy jest kto¶ ¶wiadomy tematu?

powiem tak:
mam zoltrixa 33.6. i za pomoca programu Bitware udalo mi sie zrobic z
niego telefon glosnomowiacy. ale uwierzcie mi, dlugo to trwalo i jest
raczej niewygodne. ot, taki bajer. za to skutecznie uzywam tego jako
automatycznej sekretarki i to sie akurat sprawdza.

--
zuko / Shark von Cygnus