Odp: tel głośnomówiący zkomputera

Autor: Piotr Krupa (pete67_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 10:18:42 MET

Mam ten sam problem
Nigdy nie udało mi się tego dokonać
w opisie jakiegoś wew modemu właśnie pentagrama omena
Znalazłem notkę że potrzebny jest specjalny kabelek łączący (wcale nie po
śledziach)
Zgłupiałem do reszty
specjalne programiki jak to z boku ktoś
napisał, nie chcę mi się wierzyć...
CZy jest ktoś świadomy tematu?

Piotrek
Użytkownik Pat <patrice_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:RyXx4.7098$Sf1.193950_at_news.tpnet.pl...