Modem i karta dżwiękowa

Autor: Paweł Głogowski (galonon_at_polbox.com)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 00:15:47 MET

Mam kartę Pine 3d PCI (yamacha724) nie wiem dlaczego ale dos'owe gry nie
mają dźwięku. Dostałem do niej przewód łączący z gniazdem sblink ale nie mam
taiego na płycie głównej. Gdy ustawiam w setupie dźwięk wyświetlany jest
komunikat o konflikcie DMA. Czy idzie to ustawić w BIOSIE? Czy są jakieś
inne sposoby?
2) Mam modem Zoltrix Phantom 56k v.90 ale mam bardzo wolne połączenie
9600bps-12000 bps na dodatek jak miałem Windowsa 95 to przez modem nie
mogłem zamknąć systemu. Teraz mam Win.98 i mogę wyłączyć normalnie komputer
ale połączenia i tak są wolne. Na dodatek ostatnio używam kabla
dwużyłowego zamiast czterożyłowego i mam tą samą prędkość a podłączenie
telefoniczne w swoim domu już sprawdzałem i jest niby ok.
Mój adres galanon_at_polbox.com