Re: Płaskie monitory !!!

Autor: Szymon Kędzierski (szym0n_at_polbox.com)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 23:43:46 MET

"Henry(k)" <henrico_at_friko6.onet.pl> wrote in message

> (tapeta:

> Mam NEC'a FE700 i też kwadraty wydawały mi się wklęsłę.
> Więc przyłożyłem linijkę i... były proste.

> Pozdrowionka
> Henry(k)
Ja przyłołożyłem kartkę (lepiej sie uklada na szkielku :))) - i nadal były
wklesle.
Jak wyregulowałem to w centrum było OK ale krawędzie ekranu zrobiły się
wypukłe.....

Ma toto już chyba 2 miesiące i ciągle nie mogę się przyzwyczaić.
BTW - pierwszy egzemplarz który mi przywieźli miał plamę szarą po lewej na
dole, dużą, a w pozostałych rogach kolorki kolejno: niebieskawy, czerwonawy
i żółtawy. Wyregulować się nie dało.
Kiedy to gościowi pokazalem dostrzegl bez problemu - ale z komentarzem " no,
ja nie jestem grafikiem, wiec mi to tak nie przeszkadza" i wymienil na ten.

Może firma kupiła od Niemcow po nizszej cenie monitorki ktore tamci
zareklamowali?
Jak sie wsciekne to im go kaze wymienic na inny.
W ogóle CTX-a bym nikomu nie polecił ani 15 - calowego ADI (4P bodajże)

pozdrowienia
Szymon