Odp: Abit BE6-II i nowy bios behqj - pomocy !!!

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 00:21:56 MET

Użytkownik Marcin Marski <marski_at_go2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:qXpz4.743$K3.15696_at_news.tpnet.pl...
> Ludzie, przecież mi chodziło o wyjaśnienie takiej sprawy mianowicie,
że na
> grupie jest mnóstwo postów o Abitach i kłopotach z nimi. Dlaczego nie
mają
> tych problemów posiadacze ipłyt innych wymienionych przeze mnie marek,
jak
> by nie było znanych i chyba całlkiem niezłych.
Heh, jeśli masz problem z Abitem to krzyczysz z pretensjami na cały
świat, że ci się zwiesił drugi raz w tym roku. Jeśli masz problem z
PC-Chipsem, to chowasz głowę w piasek przyjmując że tak ma być w tej
"płycie" i nikomu się do tego nie przyznajesz żeby nie wyjść na idiotę
który kupił PC-Shita ;-)))))). A skonfigurowanie Abita BE6 (IMHO
najlepszej w tej chwili płyty na rynku) jest dosyć skomplikowaną sprawą
m.in. ze względu na dodatkowy kontroler na płycie, który używa zasobów
slotów PCI. Więc jeśli ktoś wetknie SB Live! w 3 slot a tuner TV w 5, to
sam jest sobie winien :-))))))
Pozdrowienia
Wigwam