Re: Czy ktos wie cokolwiek o nagrywarkach?

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 09:03:16 MET

11 Mar 2000 07:21:06 GMT, Jula G <julie6_at_poczta.wp.pl> napisał(a):

>Potrzebuję do środy rano informacji na temat co brac pod uwage przy zakupie nagrywarki.
>Jula.

Czym sie kierować? Tym samym, co przy zakupie _jakiegokolwiek_
sprzętu!

Co ważne? Ile masz kasy, jak bardzo Ci zależy na jakości, po co Ci to,
czy stać Ciebie na tracenie nerwów przy ewentualnym serwisowaniu...
Zasady? Nie śpiesz się z wyborem, policz do dziesięciu, "obwąchaj" co
w trawie piszczy, poczytaj o tematach pokrewnych, poszukaj jakichś
konkretnych informacji o tym, co w danym temacie się liczy i na co
trzeba uważać.

Kupiłem dwa tygodnie temu nagrywarkę, długo się do tego kupna
przymierzałem, ale warto było. Kupiłem nietaniego Plextora, choć wcale
nie zamierzam wykorzystywać go jako "kombajnu". Pachnie to paradoksem,
wybrałem jeden z droższych modeli na rynku, a dotychczas nagrałem na
nim 5 płytek {+2 spieprzone przez niewiedzę}... i nie zamierzam tłuc
setkami sztuk miesięcznie. Jest to nagrywarka _do_własnych_potrzeb_.
Po co więc, czy nie starczyłoby bym kupił sobie -powiedzmy- LG? Być
może, zaoszczędziłbym około 4 baniek, ale czy na pewno
zaoszczędziłbym?
Plextor jest sprawdzony, ma dobrą opinię, starczy mi -mam nadzieję- na
długo. I o to mi właśnie chodzi. Nagrywa - burza!
Oprócz nagrywarki zafundowałem sobie więc psychiczny KOMFORT przy
pracy z nią. I nie żałuję ani złotówki.
Podobnie jest z każdym innym komponentem komputera. Nie kupuję
czegokolwiek, byle tylko tanio! To powszechny błąd, który mści się na
wielu użytkownikach, którzy kupują pierwsze z brzegu płyty główne,
drukarki, skanery itp. Trzeba się zastanowić: czy stać mnie na kupno
taniochy, ale dwa razy w roku? Albo opłacać taką "okazję" kupą
wyrwanych włosów i zszarganych nerwów...

A co do Twojego pytania z tematu: podaj więcej szczegółów... właściwie
to jakiekolwiek szczegóły - z jaką konfiguracją ma nagrywarka
współpracować, ile chcesz na nią przeznaczyć forsy, jak duzo chcesz
nagrywać itp...

--
Pozdrówka
Grzegorz