Re: problemy z ASUS-V3400TNT/TV

Autor: Krakus (jangol_at_poczta.fm)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 10:41:56 MET

>Na www.nvidia.com znalazlem wersje DETONATOR 3.68. Wlasnie je ciagne.
>pamieci mam SIEMENS-a takze bez problemu chodza na CAS 2.
>Testowalem rowniez karte przy 300MHz (normalnie chodzi na 474MHz) -komp
rowniez sie
>wiesza.
>jak dzisiaj nie uda mi sie rozwiazac tego problemu to karta idzie do
smietnika.

>Co za badziewie. Zawsze kupowalem karty DIAMOND-a i nigdy nie mialem
problemow.
Nie zgadzam sie z toba, mam taka karte ponad rok i ZERO problemow. Plyta
Abit BH6, co prawda niezbyt podkrecam procka ale kiedys jak chodzil na
300&450 tez nie bylo problemow z ta karta. Uzywam sterownikow z plytki na
jednym systemie a na drugim tym do gier Detonatorow 2.17 i na obu dziala,
nigdy nie mialem zwisu z powodu karty :)) Wiec albo masz uszkodzony
egzemplarz albo to nie wina karty.
Pozdrowienia