Odp: Czy ktos wie cokolwiek o nagrywarkach?

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 14:11:44 MET

> Po co więc, czy nie starczyłoby bym kupił sobie -powiedzmy- LG? Być
> może, zaoszczędziłbym około 4 baniek, ale czy na pewno
> zaoszczędziłbym?

Po pierwsze - co chcesz od LG ? - miales taka nagrywarke ? - padla po
kilku tygodniach ? Moze znasz kogos kto taka nagrywarke ma i mu padla ?
(jesli tak to poprosze e-maile'a takiej osoby - jesli mozna ... ).
Dlaczego przyczepiles sie wlasnie do LG ?
Co to za Plextor ktory kosztuje "4 banki wiecej niz LG" ? - kupiles go za
1200 zl ? - gdzie ?

> Trzeba się zastanowić: czy stać mnie na kupno taniochy, ale dwa razy w
roku?

Tzn., ze lada dzien bede biegl po nastepna nagrywarke ? Eeee chyba nie.
Twoje
wywody sa zdeczko falszywe - na kazdy produkt masz minimum rok gwarancji.
Czyli nie musisz kupowac tego samego co 6 miesiecy - wystarczy co rok ;)
Podsumowujac gdybym stanal teraz przed problemem kupna nagrywarki to
bez wahania kupilbym Plextora (jesli kosztuje 4 mln wiecej niz LG), na
drugim
miejscu vylby teac (oczywiscie cena do 2 mln wiecej niz LG) - a w
ostatecznosci
LG. Nagrywarka jest super ... ale wy wiecie pewnie lepiej ...

--
Pozdrawiam
       Birdy