Re: problemy z ASUS-V3400TNT/TV

Autor: Jacek (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 08 Mar 2000 - 13:00:16 MET

Wojciech Giersz wrote:

> Hm, nie chce, zeby to wyszlo na herezje :), ale moze w takim razie cosik z
> zasilaczem nie bardzo? A gdybys odpial jakies mocozerne urzadzenie, typu
> jeden z dyskow, CDROM itp.?

Na www.nvidia.com znalazlem wersje DETONATOR 3.68. Wlasnie je ciagne.
pamieci mam SIEMENS-a takze bez problemu chodza na CAS 2.
Testowalem rowniez karte przy 300MHz (normalnie chodzi na 474MHz) -komp rowniez sie
wiesza.
jak dzisiaj nie uda mi sie rozwiazac tego problemu to karta idzie do smietnika.
Co za badziewie. Zawsze kupowalem karty DIAMOND-a i nigdy nie mialem problemow.

J.Czajka