Re: Dodatkowy kontroler EIDE

Autor: robo (robo10_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 09:49:24 MET

zastanow sie nad swoim pytaniem ?! :-)
jezeli ktos ma jeden dysk podpiety do takiego kontrolera to musi on miec
bios aby mozna bylo komputer uruchomic tak wiec jak sie chwilke zastanowisz
to sobie sam odpowiesz na to pytanie, ten kontroler oczywiscie ubsluguje
rowniez poprzednie UDMA/33 tak wiec zyskujesz dwa dodatkowe kanaly 33 albo
66 lub kombinacje, nie wiem jaki masz HDD ale wydaje mi sie iz jest to
najlepsze rozwiazanie :-)

pozdrawiam

Użytkownik Grzegorz Góra <grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1o0nbscse48hj8v426pjfe7ud0v2g0ijen_at_4ax.com...