Re: Dodatkowy kontroler EIDE

Autor: Ender (ender_at_promail.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 10:45:25 MET

On Tue, 29 Feb 2000 08:29:06 GMT, Grzegorz Góra
<grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Pewnie, jak już kupować, to dobrze...
>Powiedz mi tylko jak w przypadku podłączenia takiej karty wygląda
>sprawa ustawiania dysku startowego {domyślam się, że nie ma żadnego
>problemu z wystartowaniem systemu z dysku podłączonego do kontrolera
>na karcie}

Plyta glowna traktuje dodatkowy kontroler UDMA66 jak sterownik SCSI.
Mozesz zatem wybrac w BIOS'ie boot'owanie z dysku C (dysk podpiety do
kontrolera na plycie glownej) lub SCSI (dysk podpiety do kontrolera
UDMA66 na karcie).

Z dodatkowych kontrolerow EIDE ATA66 polecam jeszcze kontroler
firmy Promise.

Pozdrawiam

Ender