Re: Głośnik PC

Autor: Henry McRobert (heniutek_at_modem2000.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 09:43:59 MET

To samo napisalem w poscie na pl.comp.nowe-programy:

Mam przed soba taka karte i tak:
1. zlacze - jak podal w poscie kolega - znajduje sie przy
    srubce mocujacej u gory sledzia opisane jako "PC SPK"
2. zworek nie trzeba zadnych u- czy prze-stawiac.
3. w mixerze trzeba uaktywnic PC Speaker /zwykle
    jest zamutowany/ i suwakiem mozna juz regulowac
    poziom glosnosci.

--
Henry McRobert
heniutek_at_modem2000.pl