Odp: Microsoft Intellimouse 1.1A PS2

Autor: afghan (ital_at_kki.net.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 02:25:55 MET

Użytkownik Adim G <adim_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:89b6e7$9s1$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Mam taka myszke i nie chce mi chodzic poprzez wejscie serial, mimo
> zastosowania przejsciowki. Czy mozna ten problem jakos rozwiazac?
> Plyta glowna Biostar MB-8500TAC
>
> --
> Adim G.
> www: www.jurata.prv.pl
> e - mail: adim_at_viper.pl
> UIN 53747048
> Two beer or not two beer - that is the question.

Mam myszke logitech whellmose i ten sam problem.Musialem ja podlaczyc przez
ps, niestety nie bylo wyjscia z tylu obudowy.Sprawdz w instrukcji plyty czy
nie ma jakiejs wzmianki na temat ps, jesli jest rozkrec obudowe i sprawdz
czy obok dina nie ma kilku (u mnie jest piec, u kumpla 6) szpilek.Kup
wejscie i podlacz, jesli nie pasuje sprawdz u kogos jaki kolor kabli czemu
odpowiada np. czerwony-power, zielony-clock i podlacz u siebie.Musisz uwazac
bo mozna spalic opornik :0

peace

afghan