Re: Microsoft Intellimouse 1.1A PS2

Autor: Radek Soska (benny_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 03:09:09 MET

Adim G napisał(a):

> Mam taka myszke i nie chce mi chodzic poprzez wejscie serial, mimo
> zastosowania przejsciowki. Czy mozna ten problem jakos rozwiazac?
> Plyta glowna Biostar MB-8500TAC

W topicu sam sobie odpowiedziales. Ta myszka nie bedzie na serialu
chodzila. Wiem co mowie, bo sam taka mam i sporo sie nakombinowalem
zeby do starej plyty ja wetknac. Nie udalo sie.
Jesli masz mozliwosc to poszukaj takiej myszki z napisem PS/2 and
serial, albo jakos tak. Kumpel ma taka i chodzi na PS/2 jak i na laczu
serial z przejsciowka. Moze uda Ci sie zamienic.

Pozdrawiam
        Radek