Re: Windows 2000

Autor: Karbulot vel. Sebulba (karbulot_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 13:40:56 MET

Sivy napisał(a) w wiadomości: ...
>Mam pytanie co do tego systemu
>Jak najlepiej go skonfigorowac do gier
>mam karte graficznš TnT2 m64 32 ram
>i jak narazie działa mi tylko Quake 3 i Unreal
>
>niedziała np. TB4, Fifa 2000, Rally 2000, i niewiem co mam zrobic
>pomozcie
>

>--
>pozdrowienia
>sivy_at_polbox.com

Dam ci taka dobra rade.
Nowa winda jest niczym innym, jak NT 5 wyposazonym w biblioteki DirectX. To
jednak nie wszystko, aby moc grac we wszystkie gierki. Tak, jak szybkie
komputery sprawiaja problemy ze staaaarenkimi dosowskimi grami, tak W2000
bedzie sprawial z innymi. To nie jest platforma do grania, mimo, ze w
niektore gry mozna pograc. ma duze wymagania systemowe, a co za tym idzie,
spowalnia gry. Jesli zainstalowales sobie W2000 tylko dlatego, ze chcesz byc
na topie, odpusc sobie. Oczywiscie jest to system stabilniejszy, ale jak sie
przede wszystkim gra... Prawdopodobnie ludzie na tej grupie pomoga Ci w
problemie, ale bedzie to pomoc dorazna. Za trzy dni napiszesz, ze inna gra
Ci nie chodzi, potem za tydzien inna i tak w kolko. Bedziesz sie tylko
zloscil przy kompie i wpadniesz w nerwowosc. Jak juz koniecznie chcesz cos
nowego, poczekaj na prawdopodobny Windows Millenium. Powroc do poczciwej 95
lub 98 i nie instaluj wszystkiego, co jest na rynku nowe. To, ze cos jest
nowsze, nie zawsze jest lepsze.

K A R B U L O T
vel. SEBULBA