Re: Drukarka HP690C - problem ???

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 02:12:00 MET

Użytkownik Andrzej Maliszewski <apmalisz_at_hotmail.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:20000226135359.61169.qmail_at_hotmail.com...

> BRUDNA..

> Mam te sama drukarke i mialem podobny problem. Dlugo sie z tym
> mordowalem i w koncu skutecznie wyeliminowalem problem. Zrobilem tak:
> 1. Wlaczylem drukarke
> 2.Otworzylem wieko - karetka z zasobnikami na tusz powinna przesunac sie
> na srodek.
> niestety przesunela sie tylko miej wiecej na 3/4
> 3.Przesunelem karetke mniej wiecej na srodek - trzeba to zrobic na sile,
> przy charakterystycznym zgrzycie.
> Proba tej operacji dalsze proby drukowania wypadly pomyslnie.
> [...]
I ja rozwiązałem to w podobny sposób :) Też mam tą drukarkę i było to
samo. Tylko ja zrobiłem to w ten sposób - w czasie drukowania czasem
pojemnik z tuszem się zatrzymywał i wyskakiwał komunikat, że nie może się
ruszyć. Otworzyłem tedy wieko i rrrraaaazzz w jedną, rrraaazzzzz w drugą,
rrraaaazzz tam, rrraaazzz z powrotem, bo się już "trochę" ;) zdenerwowałem
(próbowałem chyba z dziesiąty raz wydrukować, zawsze po wyłączeniu i
włączeniu drukarki pojemnik z tuszem grzecznie wracał na miejsce by znowu
zaciąć się po wydrukowaniu kilku linijek), zgrzytało rzeczywiście dość
charakterystycznie... i głośno... więc dla pewności jeszcze raz
przeciągnąłem tusz na drugą stronę ;). Po takiej kuracji drukarka
przestała się zacinać i przestała "strzelać" przy drukowaniu. Aha, żeby
wszystko było jasne - nie dlatego przestała strzelać i zacinać się, bo
przestała drukować, drukuje już kilka miechów i wszystko OK, jak na razie
:).

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl