Odp: Drukarka HP690C - problem ???

Autor: Andrzej Maliszewski (apmalisz_at_hotmail.com)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 14:46:57 MET

----- Wiadomość oryginalna -----
Od: Przemek <pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl>
Do: Multiple recipients of list PECET <pecet_at_man.lodz.pl>
Wysłano: 25 lutego 2000 13:40
Temat: Odp: Drukarka HP690C - problem ???

> Użytkownik "wirtualna polska" <paulcat_at_poczta.wp.pl> napisał w
wiadomości

> Mialem ten sam problem..
>
> Dalem drukarke do serwisu i powiedzieli mi, ze po prostu byla ona
BRUDNA..

> Podobno ten mechanizm w srodku jak sie da to lekko przetrzec czyms od
> kurze...
>
> Niby tylko brudna, a skasowali 80 PLN !!!!!

Mam te sama drukarke i mialem podobny problem. Dlugo sie z tym
mordowalem i w koncu skutecznie wyeliminowalem problem. Zrobilem tak:
1. Wlaczylem drukarke
2.Otworzylem wieko - karetka z zasobnikami na tusz powinna przesunac sie
na srodek.
   niestety przesunela sie tylko miej wiecej na 3/4
3.Przesunelem karetke mniej wiecej na srodek - trzeba to zrobic na sile,
przy charakterystycznym zgrzycie.
Proba tej operacji dalsze proby drukowania wypadly pomyslnie.
Radze sprobowac tej metody jezeli po sprawdzeniu okaze sie, ze karetka z
tuszem nie jest na srodku. Ryzyko zadne, a moze ten prosty sposob okaze
sie skuteczny. Pozdrawiam.
Andrzej Maliszewski