Re: Odp: Odp: abit be6-II temperatura

Autor: Rafal Gaik (godik_at_prom.ds12.agh.edu.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 20:38:51 MET

Sytuacja u mnie wyglada identycznie.
Celek 433BOX, abitbe6-II (Hip Kraków)
brak temp. CPU i wartosci obrotow wiatraczka.
Moze faktycznie wiatraczek jest do bani, plyta raczej jest w porzadku.
Co ciekawe w sklepie, w ktorym o kupilem nie wlozyli do pudelka od plyty kabelka

z czujnikiem temp. (T.SYS2), musialem sie o to dopominac.
Zamontowalem go do kompa i teraz tym moge sobie sprawdzic temperature CPU.
Gosc, ktory kupowal ze mna komputer ma ten sam problem.
Ciekawe co z tego wyniknie.

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl