Odp: Odp: abit be6-II temperatura

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 20:04:07 MET

> ja mam taki sam problem, mnoze mamy zle wiatraczki
> a w jakim sklepie kupiles?

Kupilem od znajomego w hurtowni (Wroclaw), oczywiscie gw. 2 lata, wszystko
legal.

Dokladnie w biosie w PC Health pokazujetylko temp. system - srednio 31C
temp. proca - NA, temp. system2 (czy jakos tak) - NA, i ilosc obrotow
wiatraczkow FAN 1 i 2 tez NA.
Ale raczej nie jestesmy sami z tym problemem, moze to zalezy od coolera
proca, ktory mozliwe, ze prenosi info o temp. proca??? A skoro jest zly to i
nie pokazuje jego obrotow???

Ja mam Cel433 BOX, wiec cooler original intel - czyzby sie nie nadawal?

Czy u Ciebie tez tak jest, bo nie wiem czy reklamowac plyte?

No i jeszcze po zainstalowaniu Nortona AV 5.0 (ang czy pl) wyskakuje blad
inicjalizacji urzadzenia VCOMM. Musze wtedy w awaryjnym usunac Nortona i
wtedy idzie. Doslownie nie wiem o co chodzi?

Troche sie rozpisalem, jak masz jakas koncepcje to pisz, nawet jesli to
bedzie za miesiac. A ha i odpisz prosze z tymi czujnikami w biosie.

Pozdro

--
              Sten