Re: Płyta ABIT BE-2 i MATROX G400 Dual HEAD

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 16:14:24 MET

Uzytkownik Grzesko napisal:

> Czy ktos z grupowiczów próbował postawić taką konfigurację ?
> Niestety mi po wielogodzinnych parcach nad tym sprzętem nie udało mi
się
> tego uruchomić tzn. przy instalacji windy i podegranu driverów do
karty
> wyłącza się ona lub zawiesz sprzęt. Na płycie ABITA jest najnowszy
bios
> karta taż ma najnowszy. Prosze o jakiąś rade

Czy chodzi o plyte BE6-II ? (BE-2 nie znam, ale moge sie mylic).
No wiec u mnie bez problemu (no, moze nie tak calkiem, jednak system
chodzi bez zawieszania) dziala na niej MATROX MARVEL G 400 -TV, tez DH,
tyle ze z jednym wyjsciem na monitor, drugim glownie na TV.
Mimo tych roznic, nie wydaje mi sie, zeby plyta jedna z tych kart
tolerowala,
drugiej nie. Na Twoim miejscu bym sie nie poddawal i dalej probowal :)

Pozdrowienia

 Józek