Na pomoc Dvd LG 8080B

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_poczta.fm)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 12:53:01 MET

Proszę o pomoc
Posiadam napęd DVD LG 8080B i nie wiem co się stało ale nie wykrywa mi
filmów dVd i nie chce odtważać.
W jakim kolwiek programie wyskakuje mi błąd że nie dydku dvd. Gdy włączam
dvd speed 99 i chcę zbadać prędkość program pisze że mam płyte 6.96 Gb i 2
warstwową.Gdy start test wypisuje błąd "Read error at 0,00 GB (code 056F03).
Nie wiem czemu tak się dzieje płyty cd odtwarza mi w miarę normalnie bo
niekiedy też zaczyna się rzucać że nie może odczytać pliku. Co mogło stać
się przyczyną tak nagłej odmowy działania urządzenia mam je 4 miesiące.
Dodam że ostatnio zainstalowałem sobie w komputerze nagrywarkę pod Ide ale
całe oprogramowanie dvd preinstalowałem.
Włączyłem też na chwile program RPCman do zmiany regionów w DVD ale nic tam
nie przestawiałem.
Czy płyty może nie czytać bo coś mu się w regionach nakopało.
Proszę o szybką odpowiedź bo urządzenie jest na gwarancji i nie wiem czy nie
reklamować.
Czy jakie kolwiek zmiany softu w dvd coś pomogą?
Ale czy nie nie stracę gwarancji?

--
Pozdrawiam Bartek G.
Tel 604324452