Odp: Na pomoc Dvd LG 8080B

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_poczta.fm)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 11:49:01 MET

Problem już sam rozwiązałem.Nie mogę w to uwierzyć ale dvd nie chodziło
przez zainstalowane oprogramowanie do nagrywary. Wystarczyło dać deinstall i
wszystko chodzi jak dawniej ( a ja już szedłem do serwisu, prawie)
Czy ktoś może mi wyjaśnić takie zachowanie.Przypomnę że chodzi o dvd LG
8080b oprogramowanie to WinOnCD 3.7 nagrywarka Traxdata

--
Pozdrawiam Bartek G.
Tel 604324452