DVD

Autor: Marek Wojtaszek (mwojtaszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 20:01:17 MET

To jest wieloczęœciowa wiadomoœć w formacie MIME.
--------------9446E4482BCA8DA913EFE6EA

Być może ktos z Was jest w stanie mi pomoc.
Mam napęd DVD NEC 5500A, do tego kartę Magic DVD. Wszystko to oczywiście
stoi na Wirusie 95 oraz sprzęcie spełniające wszystkie wymagania
producenta. Mam też kartę muzyczną opartą na OPTi930.

Niejeden już film DVD na tej kupie żelastwa obejrzałem - do tej pory
chodziło jak złoto. Niestety kupiłem wczoraj nowiutki filmik-bajeczkę
"Dawno temu w trawie" dla dzieciaków (chociaż sam też go chętnie
oglądałem - polecam!). Na okładce szumne hasło: "Pierwszy na świecie
film DVD wyprodukowany z materiału cyfrowego!". Cóż z tego, skoro nie
dane mi jest go odpalić! :-((

Przy próbie uruchomienia dostaję prześliczny komunikat Windows z
czerwonym krzyżykiem: "MCI Error!, MMSYSTEM275 Znalezienie podanego
urządzenia jest niemożliwe. Proszę sprawdzić, czy nazwa pliku i ścieżka
dostępu zostały wpisane poprawnie."

O co do diabła tu chodzi? O jakim urządzeniu może być mowa? Wsadzam inne
filmy - wszystko w porządku. Wsadzam "Dawno temu..." - trzask MCI Error!
Co ja się nie nacudowałem: przeinstalowałem software (RealMagic DVD
Hollywood Plus), zainstalowałem nowe sterowniki karty muzycznej (MCI
kojarzy mi się z dźwiękiem...), restartowałem wielokrotnie - i nic!
Jedyne co uzyskałem to to, że w jakiś szczególnych okolicznościach
pojawił się dodatkowo inny błąd "MCI Error!, Nieprawidłowy identyfikator
(ID) urządzenia MCI. Użyj identyfikatora zwróconego podczas otwierania
urządzenia MCI".

Proszę pomóżcie, naprowadźcie na jakiś trop, lub chociaż napiszcie gdzie
mogę szukać rozwiązania problemu (np. co oznacza MMSYSTEM[nr_błędu]).
Niestety nie mam dostępu do MSDN, a być może tam znalazłbym odpowiedź.

Ponieważ nie mam możliwości zbyt często przeglądać niniejszej grupy
dyskusyjnej, proszę o odpowiedź na priv.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
MW

--------------9446E4482BCA8DA913EFE6EA

begin:vcard
n:Wojtaszek;Marek
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
email;internet:mwojtaszek_at_poczta.onet.pl
fn:Marek Wojtaszek
end:vcard

--------------9446E4482BCA8DA913EFE6EA--