ASUS P3C 2000

Autor: Paweł Szczygieł (szczygiel_at_post.pl)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 11:27:07 MET

Czy kots wie jak dobrze wyzworkowac Asusa P3C 2000. Posiadam karte Matrox
G200 Proc P III 550 E i 128 Mb ramu. Kupiłem w/w plyte i mam z nia problem
poniewaz wykrywa mi tylko 64 Mb ramu i w czasie startu komputera bios
sygnalem zglasza blad (wydaje ciagly dzwiek) i uruchamia biosa. Potem
komputer uruchamia sie. Plyte mozna ustawic bezzworkowo i przejsc na reczne
ustawinie czestotliwosci. Jezeli ktos mialby taka plyte i wiedzial jak
dobrze ja skonfigurowac prosze o kontakt na meila.

szczygiel_at_post.pl