Odp: Do psiadaczy łącz stałych

Autor: Raf (raf_at_world-comp.com.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 10:42:50 MET

O fajnie ;)
lecz taki "gnojek " ze mnie nie jest. O outloku nic nie wspominalem...a
lacze nadal jest.
Zapraszam do cafe na cieplutka kawe, podyskutujemy na ten i moze na inne
tematy.

Do uslyszenia
---- Raf
Użytkownik Andrzej Lawa <lawa_at_priv1.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8975md$o5t$2_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Bartosz <bartfafu_at_friko2.onet.pl> in <892om6$o3d$1_at_sunsite.icm.edu.pl>
> wrote

Po drugie [niektórzy] osobnicy mający łącza stałe popełniają takie same oraz