Re: Do psiadaczy łącz stałych

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 22:14:18 MET

> Już nie bądź takim zazdrosnym i mściwym dziadostwem
> Kaja

Hmm, wydaje mi sie ze nigdy nie sciagalas za wlasne pieniadze megabajtow
smieci, ktore zawalaja skrzynke, bo jakis gowniarz postanowil sie zabawic.

Pozdrowienia

Michal Zielinski              zielinski_at_ckzeto.com.pl    ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568                                      +48 601 266310