Re: Do psiadaczy łącz stałych

Autor: Andrzej Lawa (lawa_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 00:08:25 MET

Bartosz <bartfafu_at_friko2.onet.pl> in <892om6$o3d$1_at_sunsite.icm.edu.pl>
wrote:

> Zróbcie Panowie porządek z ludkami ślącymi kilka a nawet kilkanaście
> postów identycznej treści lub załącznik wielkości 688 kB(grupa
> pl.comp.os.win95)

Po pierwsze tzw. mailbombing jest jednym z "grzechów głównych" w regulaminie
lwiej części dostawców internetu (a może nawet u wszystkich).

Po drugie [niektórzy] osobnicy mający łącza stałe popełniają takie same oraz
podobne grzechy - przykładowo ostatnio zwróciłem (na priva) pewnemu gnojkowi
uwagę, że nieprawidłowo cytuje listy (odpowiedź na początku, a potem ogromny
cytat całego listu). Rezultat? Najpierw usiłował "przekonać" mnie do swoich
racji argumentami klasy "hahaha, ja za połączenie nie płacę i mam cię w
nosie, zresztą nie umiem skonfigurować outlooka" a potem posunął się
biedaczek do mailbombingu... Przypuszczam, że teraz tego żałuje, bo
bombardowanie nagle się urwało... Czyżby ktoś stracił łącze stałe? :)