ASMAX IAS660

Autor: rysiek (rpiec_at_krynica.com.pl)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 09:11:46 MET

Czy ktoś ma i używa to urządzenie??? Taki mini router do współdzielenia
internetu w sieci lokalnej. Mam z nim niemały problem - radykalnie spadł
mi transfer w stosunku do podłączenia modemu bezpośrednio.
Oczywiście nie jest to wynikiem podziału danych na kilka komputerów w sieci.
Testy robiłem na jednym kompie - przy bezpośrednim podłaczeniu modemu do
kompa jest ok ( przez rs-a)a przez sieciowke strony otwierają się o wiele
wolniej.
Jak ktoś ma to "pudeleczko" do proszę o kontakt rpiec_at_krynica.com.pl
Pozdrawiam Rysiek