Odp: UDMA66 - jakos to wolne

Autor: Podemus (podemus_at_poczta.fm)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 22:16:16 MET

niby sie da.
przypuszczam ze chodzi ci o abiat,
jak sciagniesz sobie ze strony abita nowy bios to bedziesz mial razem z
programem do uaktualnienia.
ale nie wiem czy ci to da jak go uruchomisz wyskoczy prosba o wybor jednego
z pieciu punktow ktore nie sa nigdzie opisane a skladaja sie z liczb i
literek.
ja mam be6 i nigdzie nie znalazlem odpowiednika wiec zaryzykowalem i
puscilem na pierwszym wgral sie ale wersja sie nie zmienila.
poszedlem dalej i zainstalowalem wszystkie piec nic nie zmienily, wersja nie
podniosla sie na zadnych z nich.
zadnych zmian nie bylo a komp jak chodzil tak chodzi, testy wypadaja tak
samo.

--
PODEMUS_at_POCZTA.FM