Hardware: HD

Autor: Janusz Podkoscielny (janpod_at_sonet.lublin.pl)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 09:35:29 MET

CZesc.

MAm problem z dyskiem.
Zamontowalem Seageta 1080 MB do mojego 486. Przedtem byl w innym
486. Po przelozeniu do mojego dzialal bardzo pieknie. Ale zamazylo
mi sie zainstalowanie Linucha i chcialem podzielic go na wieksza
ilosc partycji. PQmagic zglaszal jakies bledy w stylu
"Partition table error' Fdisk dzialal prawidlowo- tylko ze nie tam
nie mozna zmieniac rozmiarow part. Skasowalem partycje- ale zalozenie
nowej pow. rozmiaru 503 nie bylo mozliwe.
Ani FD ani PQM nie chcialy tego zrobic. Podejrzewam ze skoro
przedtem dysk dzialal w obydwu konfiguracjach musiano zastosowac
jakis trick...? JAkies sugestie?

Pozdrawiam

--
Janusz Podkoscielny