Odp: Karta TV AVer pod NT nie bedzie dzialac!

Autor: Tadeusz Stachura (stachtad_at_kki.net.pl)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 08:06:02 MET

Wcale się nie ośmieszam - informuję tylko o tym, co przedstawia
producent - firma AVer Media na swoich stronach WWW.
Można tam przeczytać - "udostępniliśmy sterowniki do
 Windows 95/98", a do Windows NT nie!"

To przecież oczywiste, że na firmowych sterownikach urządzenie
będzie funkcjonować, a z innymi mogą być problemy. Producent bierze
odpowiedzialność za swoje sterowniki i gwarantuje poprawną pracę
przy ich użyciu. Każdy, kto kupuje dowolną kartę do peceta powinien
zdawać sobie z tego sprawę. Używanie firmowych sterowników jest
gwarancją stabilności całego systemu komputerowego.

Odpowiedź kolegi Jim^a z następnych wiadomości potwierdza moją
opinię. Cytuję:

    "...zglupial, soft nie wykrywa zadnego cipsetu z ukladem telewizyjnym
    " ... zalezy mi na czasie bo cierpliwosci do grzebania nie mam, komputer
      tez nie moj a kolega sceptyk..."
    "No tak.... zainstalowalem soft pod Nt'kiem Borg TV i jeszce cos a ten
     krzyczy mi ze za malo pamieci... i ze sterowniki mozna uzywac tylko 30
     dni...jakies bzdury ! nie dziala"

W Twoim komputerze być może wszystko funkcjonuje prawidłowo,
ale to nie oznacza że u innych kombinacja Windows NT + AVer TV
Capture + Borg NT da pozytywne rezultaty. Komputery są różne i różne
są znajdujące w nich podzespoły. Tobie się być może udało, ale inni jak
widać z przykładu pozyżej mogą mieć problemy.

Zamiast więc walczyć z nie wiadomo czym, czy nie lepiej po prostu
kupić tuner TV, WYPOSAŻONY PRZEZ PRODUCENTA W
STEROWNIKI DO WINDOWS NT! Są takie na rynku.
Można będzie wtedy normalnie używać swój sprzęt bez potrzeby
wysyłania wiadomości po listach dyskusyjnych bez gwarancji sukcesu.

Tadeusz Stachura
stachtad_at_go2.pl