Re: Karta TV AVer pod NT nie bedzie dzialac!

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 16:13:13 MET

"Tadeusz Stachura" <stachtad_at_kki.net.pl> wrote in message
> Wcale się nie ośmieszam - informuję tylko o tym, co przedstawia
> producent - firma AVer Media na swoich stronach WWW.
> Można tam przeczytać - "udostępniliśmy sterowniki do
> Windows 95/98", a do Windows NT nie!"

Powinienes lepiej formulowac swoje i tak odwazne wypowiedzi
na dany temat. Napisales:

"Nie ma sterowników dla Windows NT dla
wyżej wymienionych kart!"

Co jest TOTALNA bzdura, poniewaz nawet sam AVerMedia
oferuje dwie wersje wlasnych sterownikow pod NT, ktore,
co prawda w wersji beta, ale SA. Po drugie, programy
napisane przez domoroslych programistow i zapalencow sa
w rezultacie milion razy lepsze, stabilniejsze i bardziej
zaawansowane niz oryginalne oprogramowanie AVerMedia.
Poza tym sa one uniwersalne, poniewaz dzialaja pod kazdym
systemem. (Win9x, NT oraz 2000). Sam mam karte AverMedia
TVPhone i jestem z niej bardzo zadowolony jako sprzetu,
jednakze opgrogramowanie AVer'a zasluguje na ocene mierna,
o ile nie miejscami niedostateczna. I mowie tutaj o sofcie
oficjalnym, wypuszczonym dla Win9x. Osobiscie stwierdzam,
iz wypowiedz Twoja:

"W tej sytuacji, należy zakupić inne urządzenie, jeśli pragnie
się używać karty tunera TV w komputerze z systemem
Windows NT."

jest nastepna wierutna bzdura wyssana z palca, poniewaz,
czemu niby mam sie pozbywac swietnego sprzetu, tylko
dlatego, ze producent jest zbyt leniwy, aby stworzyc dobrze
dzialajace oprogramowanie? Wyjscie jest bardzo proste.
Uzywac innego, a zarazem o niebo lepszego programu,
jak na przyklad BorgTV, MoreTV albo MultiDecoder. Maja
one wbudowany wlasny uniwersalny sterownik obslugujacy
wszystkie karty bez koniecznosci instalowania czegokolwiek.
Poza tym maja setki innych, niespotykanych w firmowym
sofcie funkcji. Jeszcze raz podkreslam, iz NIKT nie moze
mnie zmusic do uzywania tylko i wylacznie softu producenta
z moja karta - mam wolny wybor, i jesli ten nie dziala,
to znajde cos, czesto lepszego, co dziala i bede tego uzywac.
Tak tez zrobilem w przypadku mojego TVPhone pod
Windows 2000. Tandem BorgTV+MultiDec (tego drugiego
uzywam do odbierania tutejszej telewizji oraz odtwarzania
tasm w systemie NTSC) sprawuje sie wzorowo i nie zamierzam
go zmieniac.

Tym samym, Twoje argumenty nie maja zadnej
podstawy merytorycznej i niniejszym laduja w koszu.

--
AudioTechnica (or compatible)
* * *